УкрРус

Логопедичний набір «Прості слова» для вивчення слів першого типу складової структури слова

Набір містить 16 мішечків з малюнками на слова: ДИНЯ, ВАЗА, БАБА, АНЯ, КЕДИ, КОЗА, СОВА, ЛАМА, РИБА, САНИ, ВАГИ, КІВІ, КАША, ПІЦА, МУХА, ПОНІ

Комплектація: 14 мішечків з наповнювачем, торбинка для зберігання

Ціна: 1499₴

Замовляйте за телефоном 093-075-36-29, чи напишіть в Дірект нашого Instagram

Використання даного набору сприяє:

  • Формуванню і розвитку мовлення, розширенню словника дитини
  • Емоційному розвитку
  • Формуванню і розвитку тактильного та зорового сприйняття
  • Формуванню і розвитку пам’яті, уваги, просторових уявлень
  • Формуванню і розвитку координації рухів і дрібної моторики
  • Формуванню і розвитку пізнавального інтересу

Рекомендації до використання

Творчий педагог завжди зможе вигадати безліч варіантів з даним матеріалом. Мішечки можна кидати, носити, ловити, возити на іграшкових машинах і при цьому відпрацьовувати дані звуки, вчити скоромовки і віршики. В цьому можуть допомогти ігри 🎲

Умови та застереження

Склад: мішечки - саржа та фетр, нитки - поліестер, наповнювач - квасоля.

Умови зберігання: у темному сухому місці

Увага!!! Виріб містить дрібні деталі, заняття з дітьми проводити тільки під наглядом дорослих!! Бажаємо вам приємних занять.

Ігри

Щоб вивчення і закріплення звуків йшло веселіше пропонуємо кілька ігор з мішечками:

Впіймай і називай
Логопед стоячи або сидячи навпроти дитини кидає мішечок, дитина має назвати, що зображено на малюнку і кинути вам в руки. Цей варіант добре підходить для гри на балансирі, коли дитина стоїть на балансирі Бельгау
Мішень
Логопед кидає дитині мішечок, вона має зловити мішечок, назвати малюнок і кинути у кошик, коробку, корзину правою чи лівою рукою. Таким чином тренуємо не тільки звуковимову, а й координацію рухів, зв'язок око-рука, просторові уявлення, вчимо право-ліво.
Ланцюжок
Викладаємо мішечки в ланцюжок і чітко називаємо малюнки на мішечках. Наприклад: ваза, баба, поні, каша... Ще цікавіше буде гра, якщо дитина буде перескакувати з мішечка на мішечок будь якою маленькою іграшкою (кіндер-іграшки, лего).
Кулачок-долонька
Це більш ускладнений варіант гри «Ланцюжок». Педагог викладає ланцюжок з потрібними малюнками. Дитина має назвати малюнок і при цьому накрити його долонькою чи кулачком. Наприклад: кеди-поні, ваги-муха. Інструкція для дитини : кеди накрий долонькою, поні кулачком тощо. Кінезіологічні вправи можуть бути іншими.
Художник
Логопед викладає мішечки з потрібними картинками перед дитиною. Дитині даємо в руки пензлик і вона стає «художником». Торкаючись пензликом малюнка на мішечку дитина називає колір і малюнок. Наприклад: синя ваза, червона піца, зелене ківі… Таким чином закріплюємо не тільки потрібне слово, а й узгодження іменника з прикметником.
Гармидер
Педагог розкладає мішечки по кімнаті хаотично говорить дитині, що пройшов ураган і наробив гармидер у кімнаті, а дитина має знайти всі мішечки і скласти їх у корзину. Наприклад: я шукаю диню, я шукаю рибку…я знайшов диню, я знайшов рибку… Відпрацьовуємо не тільки потрібне слово, а також узгодження іменника з дієсловом.
Згадай і назви
Гра по типу «меморі» тренуємо не тільки словник дитини, але й пам'ять. Викладаємо мішечки в ряд даємо дитині можливість запам’ятати малюнки. Потім перевертаємо мішечки. Дитина має назвати всі малюнки. В залежності від віку і мовленнєвого розвитку дитини починаємо з 3х мішечків, а далі ускладнюємо гру.
Живий - неживий
Педагог пропонує вибрати дитині з набору мішечки з малюнками живих істот і неживі предмети. Таким чином ми закріплюємо не тільки слова, а й категорію живий-неживий.

~ Контакти ~

Костенко Ірина Анатоліївна

запис на консультацію

тел.: 093-075-36-29

Адреса логопедичного кабінету:

м. Київ, вул. Прирічна 17Б